ימים פתוחים ברב תחומי עמל הולץ חיל האוויר – לא מה שחשבתם

הרב תחומי עמל חיל האוויר הולץ 2018-2019
נושא פרויקט: רישום תלמידים חדשים לביה"ס באמצעות שימוש בפלטפורמת וונדרינג
מורים מלווים:  אורית להב, מוטי פרץ וערן בן דור
כיתות : ט,י

תיאור הפרויקט: התלמידים הנבחרים לקחו חלק בהליך החשיפה והרישום לבית הספר. התלמידים נרתמו למשימה מתוך מקום של חיבור לבית הספר, אספו חומרים, תכננו פעילויות ואחר כך למדו להכניס אותם למערכת הוונדרינג. התלמידים יצרו מסלול דינאמי בתוך בית הספר שכלל עשר תחנות משמעותיות וייחודיות בבית הספר. התחנות סומנו על גבי מפת גוגל של בית הספר. המסלול הדינאמי אפשר לתלמיד החדש והוריו לבחור את התחנות אותן יעברו עד נק' הרישום. התלמידים בחרו להעביר את "רוח הולץ" בצורה אקטיבית וחדשנית תוך השתתפותם הפעילה של באי בה"ס.

במסגרת פרויקטים של יזמות וחדשנות הצטרף הרב תחומי עמל הולץ חיל האוויר לפרויקט וונדרינג:  למידה מבוססת מיקום.

מהלך הפרויקט: התלמידים החליטו על מספר תחנות מעניינות בבית הספר לדוגמא: מסוק הדיפנדר, מזלט הסרצ'ר, מרכז המבקרים ועוד. התלמידים החלו בחקר על כלי הטיס השונים והתחנות. הם ראיינו מורים ותיקים מבית הספר ואת אנשי חיל האוויר ובנו את התוכן של התחנות שכלל סרטון הגעה לתחנה, הסבר על התחנה ומישחק או חידה בהקשר זה. לאחר הכנת התכנים הועלה המשחק לפלטפורמת וונדרינג.

תלמידי נבחרת ביה"ס שבנו את המשחק העידו כי נהנו מליווי המבקרים והיה להם קל ומהנה יותר להסביר על ביה"ס.

סיפרה ליזי מכיתה י': "הימים הפתוחים בבית הספר היו מדהימים. הרחבתי את הידע שלי על בית הספר בזכות החקר והאפלקציה ונהניתי מאוד להעביר דרכה את הסיור לתלמידים החדשים." בהמשך מתכננים התלמידים שיפור של הפעילויות בתחנות ופיתוח שדרת המנהיגים 

 לקריאת כתבה, לחצו כאן