דף הבית על האתר הודעות מפמ''ר צוות הפיקוח פורום צור קשר בתי הספר הצעות ודרישות עבודה 
מגמות הלימוד
  מבנה מגמות טכנולוגיות חוזי
  ביבליוגרפיה
  מגמת מדיה ופרסום
  אודות המגמה
  מקצוע תקשורת וחברה
  موضوع الاعلام والمجتمع
  תקשורת אלקטרונית
  פרסום ויחסי ציבור
  ביבליוגרפיה
  בתי הספר במגמה
  שאלונים ומחוונים
  מגמת טכנולוגיות תקשורת
  פורטל היצירה הצעירה
  תמונות מהווי המגמה
  סרטוני המגמה
  בחינות חיצוניות
  בחינת מפמ''ר ארצית
  פרויקטי גמר
  קולנוע וטלוויזיה י"ג - י"ד
  רשימת קישורים
  העשרה והרחבת ידע
  מה חדש ?

מרחבי לימוד מתוקשבים
   המבניות בתקשורת וחברה ג'
   מערכי שיעורים בתקשורת
   מבנית בצילום ותאורה
   מבנית פס קול
   מבנית מעשית בהפקות
   מבנית מדעי הטכנולוגיה
   סיכום פיצ'ינג דוקומנטרי
   תיק הפקה עליליתי
   תיק הפקה דוקומנטרי
   תסריטים להפקות
   אמנות המבע הצילומי

2,442,156 כניסות לאתר
התמחות בפרסום ויחסי ציבור

"פרסום ויחסי ציבור" - 600 שעות [סמל התמחות 31.20]

1 יח"ל עבודה בכתב
2 יח"ל פרויקט גמר
2 יח"ל עבודת חקר

יעדי ההתמחות:
הקניית ידע עיוני ומעשי בפרסום שיווק, דוברות ויחסי ציבור.

תכני הלימוד:

  • תהליך יצירת הפרסום
  • אתיקה בפרסום
  • הכנת מסע פרסום
  • בניית מסע ויחסי ציבור
  • תהליכי הפקה בפרסום וביחסי ציבור
  • הפקת הקמפיין בפורמט HTML

משנה"ל תשס"ה
פרויקטון גמר 1 יח"ל

מערך בחינות לעבודת הגמר תהיה:

  • 1 יח"ל פרויקטון בכיתה י"א, בחינה בית ספרית באישור מפמ"ר. מערך הבחינה יוגש לאישור עד סוף חודש פברואר.
  • 2 יח"ל עבודת גמר מעשית בכיתה י"ב.
  • 2 יח"ל עבודה סמינריונית בכיתה י"ב.

מטרת הפרויקטון:
הכנת תשתית מחקרית מוצקה שעליה יבנו התלמידים בכיתה י"ב את מסע הפרסום ויחסי הציבור.
פרסום הוא תחום המבוסס במידה רבה על מחקר, הגדרת קהל היעד וצרכיו המיוחדים מהווים חלק חשוב בהצלחת הקמפיין.


יישום:

  • שאלון קצר כ-20 שאלות שנועד לבדוק האם יש הצדקה למוצר/למסע הפרסום.
  • 50 עד 100 שאלונים שיצורפו כנספח לעבודת הגמר.
  • ניתוח נתוני הסקר והמסקנות.
  • פילוח שוק כבסיס להגדרת קהל היעד לפרסום.
  • concept Brief בריף קונספט - גיבוש הרעיון היצירתי והצגתו בכתב (3 - 5) עמודים.

מרכיבי הפרויקטון:

  1. בחירת המותג - חברה
  2. קהל היעד
  3. שיווק נוכחי של המותג
  4. מתחרים
  5. בידול ומיצוב המוצר
  6. מטרות הפרסום
  7. תמהיל השיווק
  8. חקר שוק - שאלון - ניתוח השאלון
  9. הגדרת המטרות בעקבות הסקר

מומלץ להעזר:

  1. הורניק וליברמן 1994 , יחידה 1
  2. נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
  3. חברת דן אנד ברדסטריט
  4. דוחות כספיים
  5. ידיעות כלליות המופיעות במדיה

תהליכי ההפקה ותוכניה צריכים לעמוד בכללי האתיקה העיתונאית (ו/או הפרסומיים) וצריכים להלום ערכים חינוכיים כאחד.
בכל מקרה! תכני ההפקה יאושרו על-ידי מנהל/ת המוסד החינוכי.
 


הנחיות כלליות לצורך הפקת הפרויקטון (כיתה י"א) ופרויקט גמר (כיתה י"ב)
לתלמיד שמורה הזכות לבחור באופן עצמאי את נושא הפרויקטון/פרויקט ואולם על המורה המעשי ועל מרכז המגמה להקפיד ולמלא אחר ההנחיות שלהלן ובמיוחד בסרטים הכוללים צילומי עירום או המתיחסים לנושאים רגישים.

ההנחיות:

  1. על הפרויקטון/פרויקט לעמוד בסטנדרטים אומנותיים ואסטתיים ולא לגלוש, בשום אופן, לניצול גס ובוטה של אובייקט/אובייקטי הצילום.
  2. צילומים שיש בהם עירום של חלקי גוף חייבים להיות חלק מתוך תפיסה אסטתית המביעה תפיסה אומנותית כוללת.
  3. צילומי העירום ו/או שימוש בשפה בוטה לא יכולים, בשום פנים ואופן, להוות את מטרת הסרט ותכליתו אלא אמצעי להצגת תפיסת עולם אומנותית.
  4. חל איסור מוחלט להעסיק או לשתף קטינים בפרויקטים אלה הן כצלמים, מצולמים וכל עניין אחר הקשור בנושא.
  5. יש לקבל הסכמה, בכתב, מהורי התלמידים המפיקים את הפרויקטים ומההורים של המצולמים והמשתתפים בנושאים אלה.
  6. בכל מקרה יש לקבל, מראש, את הסכמתו בכתב של מנהל בית-הספר להפקתם של פרויקטים אלה.


גרסא להדפסה גרסא להדפסה
כל הזכויות שמורות © 2014 ל- המינהל למדע ולטכנולוגיה במשרד החינוך בשיתוף המרכז הפדגוגי טכנולוגי (מפ"ט) עמל
האתר עוצב ותוכנת ע"י GoNet Software Solutions
ראו תנאי שימוש