דף הבית
על האתר
הודעות מפמ''ר
צוות הפיקוח
פורום
צור קשר
בתי הספר
הצעות ודרישות עבודה
מגמות הלימוד
מבנה מגמות טכנולוגיות חוזי
ביבליוגרפיה
מגמת מדיה ופרסום
אודות המגמה
מקצוע תקשורת וחברה
תוכנית הלימודים
מערכים בתקשורת וחברה א
מערכים בתקשורת וחברה ב
מערכים בתקשורת וחברה ג
מבניות בתקשורת וחברה ג
מאמרים תיאורטיים
מאמרים בנושא עיתונות
מאמרים בנושא רדיו
מאמרים בנושא טלוויזיה
מאמרים בנושא פרסום
موضوع الاعلام والمجتمع
תקשורת אלקטרונית
אודות
תוכנית לימודים
פרסום ויחסי ציבור
ביבליוגרפיה
בתי הספר במגמה
שאלונים ומחוונים
מגמת טכנולוגיות תקשורת
אודות המגמה
מקצוע אופטיקה יישומית
מבנית בנושא צילום ותאורה
צילום סטילס
תוכנית הלימודים
מאמרים בנושא צילום
קישורים בצילום
טלוויזיה וקולנוע
תוכנית הלימודים
מאמרים - קולנוע ישראלי
מאמרים - ייצוגים בקולנוע
מאמרים - ז'אנרים ותיאוריות
מאמרים - טכנולוגיה וטיפים
ביבליוגרפיה
בתי הספר במגמה
שאלונים ומחוונים
פורטל היצירה הצעירה
תמונות מהווי המגמה
סרטוני המגמה
בחינות חיצוניות
בחינת מפמ''ר ארצית
פרויקטי גמר
קולנוע וטלוויזיה י"ג - י"ד
אודות הלימודים המתקדמים
תוכנית לימודים י"ג - י"ד
דובר צה"ל
עדכונים שוטפים
רשימת מכללות
רשימת קישורים
העשרה והרחבת ידע
מה חדש ?
עולם התקשורת
מחקר ותיאוריה
עזרים למורים
מרחבי לימוד מתוקשבים
המבניות בתקשורת וחברה ג'
מערכי שיעורים בתקשורת
תקשורת וחברה א'
תקשורת וחברה ב'
תקשורת וחברה ג'
מבנית בצילום ותאורה
מבנית פס קול
מבנית מעשית בהפקות
מבנית מדעי הטכנולוגיה
סיכום פיצ'ינג דוקומנטרי
תיק הפקה עליליתי
תיק הפקה דוקומנטרי
תסריטים להפקות
אמנות המבע הצילומי
2,617,533
כניסות לאתר
מאמרים תיאורטיים
איך מצליחה התקשורת להשפיע?
עדה הרצברג
התיאוריה המבנית - התפקודית
דן כספי
התפיסה הניאו מרקסיסטית
דן כספי
יחסי מרכז-פריפריה בשיח העיתונאי - בחינה מן הפרספקטיבה של הפילוסופיה הדיאלוגית
אורן סופר, אוניברסיטת תל אביב, מתוך עבודת גמר לתואר מוסמך
כל הזכויות שמורות © 2014 ל-
המינהל למדע ולטכנולוגיה במשרד החינוך
בשיתוף המרכז הפדגוגי טכנולוגי (מפ"ט) עמל
האתר עוצב ותוכנת ע"י
GoNet Software Solutions
ראו תנאי שימוש