דף הבית על האתר הודעות מפמ''ר צוות הפיקוח פורום צור קשר בתי הספר הצעות ודרישות עבודה 
מגמות הלימוד
  מבנה מגמות טכנולוגיות חוזי
  ביבליוגרפיה
  מגמת מדיה ופרסום
  מגמת טכנולוגיות תקשורת
  אודות המגמה
  מקצוע אופטיקה יישומית
  צילום סטילס
  תוכנית הלימודים
  מאמרים בנושא צילום
  קישורים בצילום
  טלוויזיה וקולנוע
  ביבליוגרפיה
  בתי הספר במגמה
  שאלונים ומחוונים
  פורטל היצירה הצעירה
  תמונות מהווי המגמה
  סרטוני המגמה
  בחינות חיצוניות
  בחינת מפמ''ר ארצית
  פרויקטי גמר
  קולנוע וטלוויזיה י"ג - י"ד
  רשימת קישורים
  העשרה והרחבת ידע
  מה חדש ?

מרחבי לימוד מתוקשבים
   המבניות בתקשורת וחברה ג'
   מערכי שיעורים בתקשורת
   מבנית בצילום ותאורה
   מבנית פס קול
   מבנית מעשית בהפקות
   מבנית מדעי הטכנולוגיה
   סיכום פיצ'ינג דוקומנטרי
   תיק הפקה עליליתי
   תיק הפקה דוקומנטרי
   תסריטים להפקות
   אמנות המבע הצילומי

2,458,459 כניסות לאתר
תוכנית הלימודים בצילום

" מערכות צילום דיגיטליות" - סה"כ 600 שעות [סמל התמחות 21.20] 

1 יח"ל עבודה בכתב מערכות צילום א' (פרויקטון) סמל שאלון 871101
2 יח"ל פרויקט גמר מערכות צילום ב' (פרויקט גמר מעשי) סמל שאלון 871201
2 יח"ל עבודת חקר מערכות צילום ג' סמל שאלון 871202

יעדי ההתמחות:
ליצור אמן השולט בתהליכי הצילום במעבדה, בעיבוד תמונה ממוחשבת והיודע להפיק מהטכנולוגיה יצירה אומנותית.

תכני הלימוד:

  • תולדות ואומנות הצילום
  • הכרה ותפעול מצלמות טכני.53 מ"מ ודיגיטלית
  • צילום חוץ
  • צילום אולפן
  • זוויות צילום ותנאי תאורה שונים
  • תוכניות ריטוש וחוצות גרפיות
  • עיבוד תמונה מתקדם
  • צילום מקרו ומיקרו
  • צילום ז'אנרים: מסחרי, תיעודי, טבע, עיתונאי ואופנה

משנה"ל תשס"ה
פרויקטון גמר 1 יח"ל בצילום סמל שאלון 871101

מערך בחינות לעבודת הגמר תהיה:

  • 1 יח"ל פרויקטון בכיתה י"א, בחינה בית ספרית באישור מפמ"ר. מערך הבחינה יוגש לאישור עד סוף חודש פברואר.
  • 2 יח"ל עבודת גמר מעשית בכיתה י"ב.
  • 2 יח"ל עבודה סמינריונית בכיתה י"ב.

מטרת הפרויקטון:
לתרגל את המיומנויות והכישורים הדרושים להפקת פרויקט הגמר בכיתה י"ב.

היקף עבודה:

  • צילום חוץ - 5 הגדלות גודל מינימאלי 18-24
  • צילום אולפן - 5 הגדלות גודל מינימאלי 18-24
  • המורה הבוחן ילווה את התלמידים החל מפיתוח הרעיון ועד להשלמת הפרויקט.
  • במהלך הכנת הפרויקט תינתן לתלמידים אפשרות להכיר ולבחון באופן ביקורתי עבודות ותקדימים היסטוריים ועכשוויים בתחומים הרלוונטיים לפרויקט.
  • המורה הבוחן יאפשר לתלמידים לבטא את רגישויותיהם לסביבתם, לפתח את הראיה הצילומית ולהיות ער לאפשרויות של ביטוי אישי.
  • ניתן לשלב הגדלות צבע, שקופיות, עיבוד דיגיטאלי.
  • ניתן להגיש סרט וידיאו, במקום חוץ או בפנים.

תהליכי ההפקה ותוכניה צריכים לעמוד בכללי האתיקה העיתונאית (ו/או הפרסומיים) וצריכים להלום ערכים חינוכיים כאחד.
על התכנים לקבל אישור מידי מנהל/ת המוסד החינוכי.



גרסא להדפסה גרסא להדפסה
כל הזכויות שמורות © 2014 ל- המינהל למדע ולטכנולוגיה במשרד החינוך בשיתוף המרכז הפדגוגי טכנולוגי (מפ"ט) עמל
האתר עוצב ותוכנת ע"י GoNet Software Solutions
ראו תנאי שימוש