עמלנט משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
   דף הבית על האתר פורומים 
ניהול עסקי ותו"נ  מרכז משאבים  המשך מאמרים  ניהול השיווק  

מאמרים להתמחות ניהול השיווק - במקצוע ניהול השיווק
"דרושות שלוש שפות שיווקיות חדשות"
תקציר:

"שלוש מדינות חדשות צמחו לנו מתחת לאף" אומר רוני אריאלי מנכ"ל "מיגזרים", "שחוץ
מדגל והמנון יש ל הן כבר הכל!" כך הוא רואה את המיגזרים הערבי, הרוסי והחרדי -
המהווים, לדעתו, פוטנציאל אדיר לצמיחת המשק. המאמר נותן את עשרת הדיברות של הפרסום
והשיווק בשלוש שפות אלה.

מקור:
אותות, מספר 209 ינואר 1998 עמוד 8 הוצאת איגוד המפרסמים הישראלי
קישורים נוספים:
מנוי לירחון אותות
מאת:
רעיה נבו


לאתר
דווח על לינק שבור

"הפרסום ההשוואתי עזר לנו"
תקציר:

מה כל כך טוב בפרסום השוואתי? הוא יעיל לצורך אספקת מידע על המותג לצרכן. הוא ממצב
מותג חדש כשחקן במגרש של המתחרה המוביל או הוותיק בשוק. הוא מסייע במיקוד בתכונות
החשובות של המותג ומשיג זכירה גבוהה יותר. זו אסטרטגיה אפקטיבית להורדת מחסומי
כניסה לשוק והיא עוזרת להגביר את הביטחון העצמי של עובדי החברה וליצור בידול
למותג. דוגמה למלחמה השוואתית בין פלא-פון לסלקום.

מקור:
אותות, מספר 209 ינואר 1998 עמודים 7-8 הוצאת איגוד המפרסמים הישראלי
קישורים נוספים:
מנוי לירחון אותות
מאת:
רעיה נבו


לאתר
דווח על לינק שבור

POSITIONAL LADDER סולם המיצובים
תקציר:

אחד הכלים החשובים העומדים לרשות האסטרטג בגיבוש קמפיינים פרסומיים הוא סולם
המיצובים, הכולל 6 פרמטרים מיצוביים, שעל בסיס כל אחד מהם ניתן ל מצב את המותג.
הסבר על מהותם של כל פרמטרי המיצוב בסולם.

מקור:
אותות, מספר 209 ינואר 1998 עמוד 74 הוצאת איגוד המפרסמים הישראלי
קישורים נוספים:
מנוי לירחון אותות
מאת:
חיים אורן


לאתר
דווח על לינק שבור

WWW והעולם הדיגיטלי החדש שלך
תקציר:

כולם מדברים לפתע בשפה חדשה, באינטרנטית, מילים כמו WEB ,WWW, גלישה, לינקים, רשת,
אתר, באנר ועוד, הפכו שגורות בפינו. חשבנו שמענה על מספר שאלות שכיחות יכול לעזור
לכל מי שמתעניין ועדיין לא שולט בשפה על בוריה.
מהם היתרונות והחסרונות בפרסום באינטרנט, איך ואיפה מפרסמים, האפקטיביות, מהו אתר
אפקטיבי, מי צריך אתר ועוד.

מקור:
אותות, מספר 208 דצמבר 1997 עמודים 79 -78 הוצאת איגוד המפרסמים הישראלי
קישורים נוספים:
מנוי לירחון אותות
מאת:
דרור זורע ו- ארנון כץ


לאתר
דווח על לינק שבור

איש המכירות - אמן או מקצוע?
תקציר:

בתחום התעשייה צמח מודל אחר של איש מכירות, על פיו זהו אדם המנהל תהליך מכירה. הוא
אינו שותף בתהליך אלא מנהל את התהליך השלם, משלב התכנון ועד לתוצאות. ניהול כזה
דורש כישורים של במאי ולא של שחקן. הוא דורש שליטה בתכנון, בהכנה ובלמידה ולאחר
מכן בהערכה והפקת לקחים. כלומר, מנהל המכירות הופך לראש צוות של מנהלי מכירות
עצמאים והוא אמון על הכשרתם ועל ההנעה שלהם. כל השאר באחריותם. המאמר מציג את
הפעילויות העיקריות של איש מכירות, מסוג זה, כיצד "יוצרים" איש מכירות שכזה, מהם
המוטיבציות והיעדים.

מקור:
"מוטיבציה ויעדים לאנשי מכירות", ניהול 96/2 עמודים 21-18 מתוך כתב העת "זרקור",
גיליון 16
מאת:
שמעון בר


לאתר
דווח על לינק שבור

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
הנדסת תעשייה וניהול
  מרכז משאבים
   המשך מאמרים
  מורים משתפים

מרחבי לימוד מתוקשבים :

פורטל ניהול התפעול

כל הזכויות שמורות ל- מינהל למדע ולטכנולוגיה במשרד החינוך   בשיתוף מרכז פדגוגי טכנולוגי (מפ"ט) עמל  © 2014
האתר עוצב ותוכנת ע"י GoNet Software Solutions
ראו תנאי שימוש