|
|
|
 |
תחרות מבוסס עלות |
העלות, מנקודת מבטו של הלקוח, היא אחד מממדי הביצוע במחזור העסקי. צמצום עלויות בארגון נעשה ע"י שיפור בתהליכים פנימיים, כגון צמצום בעלויות הייצור, חיסול מלאי עודף וייעול תהליכי פיתוח של מוצרים. אימוץ של גישה שקופה ללקוח מאפשר את מעורבותו, ומסייע לצמצם את העלויות באמצעות משובים על השימוש במוצר. למשל, חברות ביטוח משתמשות במידע על תביעות כדי ליזום פעילויות מניעה שיפחיתו את התביעות בעתיד. כך תוכלנה לצמצם את העלויות, ולשפר את קשרי הגומלין עם הלקוחות.
|
|
|
|