עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,222 כניסות לאתר
 
יח"ל 12- "חברת רמזור"

נושא
יח"ל 12-חברת "רמזור"

תקציר
מחקר שיווקי

שאלה

חברת רמזור עוסקת במחקרים שיווקיים בעיקר בתחום התחבורה. עירייה מסוימת הזמינה את החברה שתבצע מחקר על צומת מסוימת בכדי לקבוע את זמני המופע של אור ירוק, לכלי הרכב. הפרמטר העיקרי היה מספר כלי הרכב שעוברים בצומת.
החברה ערכה שאלון פנים אל פנים עם מספר תושבים באזור, והציגה ממצאים לפעולה.

שאלות

א. האם יחידת הדגימה הייתה נכונה? נמקו תשובתכם.
ב. האם שיטת ההתקשרות הייתה נכונה? נמקו תשובתכם.
ג. באיזו שיטה לאיסוף נתונים הייתם אתם משתמשים אם הייתם החוקרים? הסבירו מדוע בחרתם דווקא בה.

 לדף הבא       לדף הקודם