עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,219 כניסות לאתר
 
יח"ל 13- "חברת מלח"

נושא

יח"ל 13- חברת "מלח"

תקציר

איסוף נתונים

שאלה

חברת ה"מלח" הוותיקה ביקשה להתחדש, והחליטה כצעד ראשון לשנות את אריזת הנייר שהייתה למוצריה במשך שנים רבות בשוק. החברה ערכה מחקר סקר באמצעות ריאיון בדואר, אך היא לא הצליחה לקבל מהלקוחות את המידע, ולכן החליטה על ביצוע מחקר שיווק אחר.

שאלות:

א. מהי שיטת המחקר אותה הייתם מציעים לחברה ומדוע?
ב. מהם החסרונות העיקריים בשימוש בסקרי הריאיון בדואר שבוצעו ע"י חברת ה"מלח"?
ג. הציעו שתי דרכים נוספות להתחדשות.

 לדף הבא       לדף הקודם