עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,201 כניסות לאתר
 
יח"ל 17- פרדס- מגדלי הדרים

נושא

יח"ל 17- פרדס- מגדלי הדרים

תקציר

מדיניות מוצרים

שאלה

חברת הפרדס- מגדלי הדרים מגדלת 3 סוגי הדרים: תפוזים, אשכוליות ולימונים, ובכל אחד מ3 סוגים אלו מגדלת 4 זנים. היא מוכרת לצרכן הפרטי ולמפעלים. במבחנים שערכה החברה התברר כי אנשים בכל הקטגוריות העדיפו את טעמה של תוצרת החברה. הסיבה לכך לדעת החברה הייתה המרקם והגודל של פירות ההדר. לפני הנהלת החברה עמדה החלטה האם למתג את המוצרים?

שאלות:

א. מהו רוחב תמהיל המוצרים של החברה.
ב. האם הייתם מייעצים לחברה למתג את פירות ההדר?
ג. חברת הפרדס מעוניינת בהגדלת מגוון מוצרים. פרטו שני סוגי מוצרים שהייתם מציעים לה להוסיף.
ד. כיצד הייתם מסווגים את מוצרי חברת הפרדס לפי סוגי הלקוחות?   

 לדף הבא       לדף הקודם