עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,213 כניסות לאתר
 
יח"ל 04 - "מלכת הדבש"

תקציר

גישות שיווק, מכירות

שאלה

אלון, המתגורר במושב בשרון ומאמין במזון בריא, הוא הבעלים של מכוורת דבש בשם "מלכת הדבש".  
התמחות הכוורת וייחודה הוא "דבש הדרים".
כל העת אלון מנסה לשפר את הדבש, כאשר מחשבתו העיקרית היא שהדבש ייתן מענה לכמה שיותר בעיות רפואיות. על כן הוא מוסיף לדבש תוספים טבעיים, ומאמין כי כך אנשים ירכשו יותר דבש  על סוגיו השונים - סוגי הדבש הרגילים וסוגי הדבש הכוללים תוספים טבעיים כנגד מחלות רבות.
לאכזבת אלון, בפועל מכירות הדבש לא עלו.

שאלות:

  1. הסבירו איזו גישה מגישות השיווק נקט אלון, ומדוע.
  2. המליצו על גישה שיווקית חדשה לאלון, ונמקו את תשובתכם.

 לדף הבא       לדף הקודם