עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,235 כניסות לאתר
 
יח"ל 11- שאלות פתוחות

נושא

יח"ל 11- שאלות פתוחות

תקציר

מערכת מידע שיווקי

שאלה

1. פרטו חמש החלטות שמנהלים עשויים להיעזר בהן בעת קביעת מערכת המידע השיווקי.

2. הביאו שתי דוגמאות למערכת רשומות פנימיות, מחקר שיווקי, מודיעין עסקי ומערכת תומכת החלטה בשיווק.

3. הסבירו את ההבדל בין מערכת מידע שיווקי למחקר שיווקי.

4. הסבירו כיצד המידע המפותח במערכת מידע שיווקי מתקבל מ:
א. תכנון מידע?
ב. איסוף מידע?
ג. מערכת רשומות פנימיות?

5. הביאו דוגמה אחת להשפעת כל סביבה מהסביבות הבאות על השיווק: סביבה דמוגרפית, כלכלית, טכנולוגית, חוקית, תרבותית וגלובלית.

6. מהו ההבדל בין מודיעין עסקי למחקר שיווק? הדגימו תשובתכם על ענף החלב.

7. מדוע אנשי שיווק רבים מעוניינים לדעת על מגמות עתידיות? בחרו ענף מזון, והצביעו על שתי מגמות שלדעתכם יתרחשו בעתיד.

 לדף הבא       לדף הקודם