עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,207 כניסות לאתר
 
יח"ל 12- שאלות פתוחות

נושא

יח"ל 12- שאלות פתוחות

תקציר
מחקר שיווקי

שאלה

1. הסבירו והדגימו  את חשיבות הגדרת הבעיה השיווקית.

2. פרטו בקצרה את השלבים המרכזיים בתהליך המחקר השיווקי.

3. ציינו מהם הנושאים המרכזיים בהם מחוייבת תכנית מחקר והביאו דוגמא אחת לכל נושא.

4. כיצד הייתם מדרגים את עלות מקורות הנתונים הבאים (מהגבוה לנמוך)? נמקו תשובתכם.
א. נתוני ביניים.
ב. נתונים משניים.
ג. נתונים מקוריים.

5. הסבירו והדגימו את ההבדל בין נתונים ראשוניים לנתונים משניים בהתייחס לנושא מתחום התחבורה.

6. מדוע נשאלות שאלות מעטות יחסית כאשר מקיימים ריאיון דרך הטלפון?

7. הדגימו שני שימושים בציוד ממוכן.

 לדף הבא       לדף הקודם