עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
571,648 כניסות לאתר
 
יח"ל 19- שאלות פתוחות

נושא

יח"ל 19- שאלות פתוחות

תקציר

מערכת ההפצה

שאלה

1) מדוע ההחלטות בערוצי שיווק הן החלטות חשובות של הארגון?

2) פרטו מהם הפערים שמערכת ההפצה מתווכת ביניהם, והביאו דוגמא לכל פער.

3) הסבירו והדגימו מהו גורם ביניים במערכת ההפצה.

4) במה נבדלים ביניהם ערוצי השיווק? הדגימו תשובתכם.

5) הסבירו את ההבדל בין סיטונאי לקמעונאי.

6) מדוע משתמשים יצרנים בגורמי ביניים?

7) הדגימו ערוץ דו שלבי במערכת השירותים.

8) כיצד הייתם מגדירים את "חנות המפעל" במונחי מספר השלבים בערוץ השיווק.

9) הסבירו את הזרמים הבאים ואת תפקידיהם: זרם המוצרים, זרם התשלומים וזרם המידע והתקשורת.

 לדף הבא       לדף הקודם