עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
568,223 כניסות לאתר
 
יח"ל 04 - תרגול

תקציר
גישות שיווקיות

שאלה
  1. ערכו  את רשימת הנחות המוצא העומדות בבסיס כל אחת מחמש הגישות השיווקיות שהוצגו.
  2. מה ההבדל בין גישת הייצור לבין גישת המוצר?
  3. אנו עדים כיום לארגונים המאמצים את הגישה השיווקית-חברתית. מדוע?
  4. רמות גבוהות של שומן מן החי פוגעות בבריאות בני אדם. כיצד ארגון המייצר מוצרי בשר ישתמש בעובדה זו בבואו ליישם את הגישה השיווקית-חברתית?
  5. הביאו דוגמה לארגון הנוהג לפי גישת המכירות, והסבירו את הסיבה העיקרית לכך.
  6. טענה רווחת היא שמכללות רבות נוקטות בגישת המוצר. הסבירו את הטענה.

 לדף הבא       לדף הקודם