עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
558,130 כניסות לאתר
 
מילון מונחים  

מותג Brand

סימן או שם המזוהה עם מוצר או פירמה, והמבחין אותו בדרך זו מהאחרים. שם, מונח, סמל או עיצוב (או שילוב שלהם) המשמשים כדי לזהות מוצרים או שירותים של מוכר אחד, או של קבוצת מוכרים, ולהבדילם מאלה של המתחרים.

ראו:
עידן הלהיטים השיווקיים
מותגים לטווח ארוך מבוססים על אמון ועל תחושת ביטחון. להיטים שיווקיים ומותגים לטווח קצר מבוססים על ריגוש ד"ר דן הרמן, סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית.