עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
558,464 כניסות לאתר
 
מילון מונחים  

תועלת מידע Information utility

תועלת שמקנה המערכת השיווקית, בהיותה גורם מקשר בין היצרן לצרכן, בכך שהיא מפיצה מידע על מגוון המוצרים הקיימים בשוק - איכויותיהם, תכונותיהם, מחירם ומקומות רכישתם. מידע זה מקל על החיפוש של המוצר המבוקש, והצרכן יתור אחר המוצר במקום הסביר יותר. תועלת זו מכונה גם תועלת החיפוש - חיסכון בזמן ומניעת אי הבנות, המאפשרות לצרכן לפעול במסגרת בטוחה יותר.