|
תועלת מקום Place utility
|
תועלת שמקנה המערכת השיווקית בהיותה מקשרת בין היצרן לבין הצרכן, ולפיה היא מעמידה לרשות הצרכנים את המוצרים שהם נזקקים להם במקומות מכירה נוחים ללקוחות. מוצרים המיוצרים במקומות שונים במדינה ובעולם זמינים לקנייה בחנות הנמצאת במרחק סביר מהצרכן, ובכך מקלים עליו את פעולת הרכישה. ככל שגדל המרחק בין מקום הייצור למקום הקנייה, הצורך בגורמי ביניים רבים גדול יותר, אבל בסופו של דבר אלה מוסיפים למוצר ערך מסוים, המוצא ביטוי בזמינותו במקום הנוח לצרכן.
|
|