עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
558,477 כניסות לאתר
 
מילון מונחים  

תפיסה (אצל הצרכן) Perception

הזיהוי של גירויים הנקלטים בחושים וארגונם לחוויה נפשית או לניסיון, אם כי לא תמיד הפירוש נעשה במודע ובכוונה. התפיסה שבה צרכן תופס מוצר או שירות מסוים, המתגבשת לאורך זמן, לאור מידע הזורם אליו ממקורות חיצוניים ופנימיים, אובייקטיביים וסובייקטיביים.