עמלנט מבוא לסטטיסטיקה ושיווק-מלון מונחים משרד החינוך, המנהל למדע וטכנולוגיה, המגמה להנדסה, בניה ואדריכלות
דף הבית|על האתר|מילון מונחים|יצירת קשר|שאלון משוב|מפת אתר
557,706 כניסות לאתר
 
מילון מונחים  

תפיסה שיווקית (גישה שיווקית) Marketing concept

תפיסה של יעדי הארגון של ישות עסקית, הרואה בשיווק את הגורם העיקרי בתכנון (ולא בייצור למשל), ושמה את הדגש על סיפוק הצרכים והרצונות של הלקוח. בגישה זו שלושה יסודות עיקריים: האחד - אוריינטציה אל הלקוח, השני - תיאום כל פעולות השיווק על ידי היחידה לשיווק, והשלישי - סיפוק צורכי הלקוחות בצורה שתספק גם את מטרות הרווח של הפירמה.