ביקור בבתי הספר הרב תחומיים של עמל בפתח תקוה

09/11/2015

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני, ערכה ביום 9.11.15 יחד עם צוות הנהלת הרשת, ביקור בשני בתי הספר של הרשת בפ"ת, הרב תחומי עמל א' והרב תחומי עמל ב'.

בביקור השתתפו גם בכירי מערכת החינוך בעירייה, רפי הופנברג סמנכ"ל חינוך וקהילה ומנהל מינהל החינוך בעירייה, רויטל שפירא מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעירייה וכמו כן יו"ר ועד ההורים של הרב תחומי עמל א' אשר אברג'יל.

מנהלת הרב תחומי עמל א' מירי ענני ומנהלת הרב תחומי עמל ב' סיגל רוזן, הציגו נתונים המצביעים על שיפורים ניכרים שחלו בהישגי שני בתי הספר.

בשיחה שקיימה מנכ"ל הרשת עם תלמידים במגמת האוטוטק ברב תחומי עמל א', הם ציינו את שביעות רצונם מהלימודים במגמה ומהאפשרויות שעשויות להיפתח בפניהם בעתיד. 

כמו כן ביקרה עו"ד דום עיני בכיתות ביולוגיה וביוטכנולוגיה ברב תחומי עמל ב', והתרשמה מלימודי חקר בתחום המזון שהציגו בפניה התלמידים. בין היתר ביקרה בכיתת לימודי דיפלומטיה, תוך כדי הדמיית דיון במועצת הביטחון של האו"ם כשהתלמידים משמשים כנציגי מדינות שונות ומעלים טיעונים דיפ
לומטיים כנציגי אותן מדינות.

מנכ"ל קבוצת עמל ומנהל מינהל החינוך בעיריית פ"ת, ציינו את שיתוף הפעולה הטוב שיש בין רשת עמל  לעיריית פ"ת, והבטיחו לפעול להמשך פיתוח והעצמת שני בתי הספר של הרשת בעיר.
  
        

                                              רב תחומי עמל א' פ"ת. במגמת האוטוטק ובכניסה לביה"ס 
 
                                                                       קישור לתמונות נוספות

         

                                          רב תחומי עמל ב' פ"ת. למידה באמצעות חקר בכיתת ביוטכנולוגיה

                                                                        קישור לתמונות נוספות