קבוצת עמל מאמצת את אלופת ישראל בקראטה רותם עפרוני בדרך לאולימפיאדת טוקיו 2020

בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים ב-25.12.17 במטה קבוצת עמל בתל אביב, העניקה רשת החינוך הארצית לספורטאית המבטיחה ואלופת ישראל בקראטה, רותם עפרוני, את תמיכתה הרשמית בדרכה לאולימפיאדה הקרובה שתיערך בטוקיו בשנת 2020. קבוצת עמל הודיעה כי היא מאמצת את רותם עפרוני בדרכה לאולימפיאדה.

רותם עפרוני, חברת נבחרת ישראל ואלופת ישראל בקראטה, בת 21 מהישוב מיתר, התחילה להתאמן בענף בגיל 5. כבר בתחילת הדרך המאמן שלה זיהה את הפוטנציאל שלה ואמר שהיא תהיה אלופה ואכן כך היה. המדליה הראשונה בה זכתה הייתה בגיל 8 בתחרות בינלאומית ברומניה ממנה חזרה עם מדליות זהב וכסף. בשנת 2014 היא התברגה למקום התשיעי בעולם ומאז היא ממשיכה ומשתתפת במחנות אימונים ובתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם, אליפויות אירופה ואליפויות עולם.

בקבוצת עמל לא נשארו אדישים לנוכח הצעירה המבטיחה. בפגישה שקיימה לאחרונה מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני עם רותם עפרוני ומאמנה מוטי אשכנזי, היא זיהתה בה את אותם הערכים שהרשת מובילה לאורך השנים: חתירה למצוינות והעצמה נשית.

עפרוני מספרת כי ההגעה לאוליפיאדת טוקיו 2020 הוא חלומה הגדול. רק שתי ספורטאיות מכל יבשת בכל קטגוריה מגיעות למעמד זה, היא עושה כל שביכולתה כדי להיות אחת מהן וכעת בזכות התמיכה של קבוצת עמל גדלים מאוד הסיכויים שהדבר יתאפשר. רשת עמל תעניק לעפרוני תמיכה כספית שתאפשר לה להתחרות בעולם ולצבור ניקוד אולימפי שיקרב אותה לחלומה הגדול. בנוסף, עפרוני תגיע ותיפגש עם תלמידי הרשת ותשתף אותם בסיפורה האישי, בדרך שלה ובמה זה מצריך ודורש להיות אלופת ישראל.

הטקס החגיגי נערך במעמד הנהלת קבוצת עמל. ד"ר רונית אשכנזי, סמנכ"לית פדגוגיה ברשת עמל, אמרה: "אחד הדברים הכי חשובים בעמל זו החתירה למצוינות, בעבודה קשה, בנחישות והתמדה. מבחינתנו את רותם מגלמת את כל זה. אנחנו רוצים להעניק לתלמידים שלנו חלומות, כי מי שלא חולם לא מגיע, ולנו חשוב לטפח את אותם החלומות ולהראות שכדי להגשים אותם צריך לעבוד קשה עם הרבה רצון ונחישות. את מודל נהדר עבור תלמידינו, יש לך מטרה ואת עובדת קשה בשביל להשיג ולהגשים אותה וזה מאוד מסמל את מה שאנחנו מובילים כאן ברשת עמל".