שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון ברב תחומי עמל

 

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, ביקרה ב-20/1/22 בבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה. הביקור נערך בנוכחות עו"ד רוית דום עיני מנכ"ל קבוצת הרב תחומי עמל, חברי הנהלת הרשת, אילנה שטרהל מנהלת בית הספר והצוות החינוכי.

כלים לחיים בעולם של תחרות גלובלית

 

שרת החינוך ביקרה במרכז היזמות החדשני בבית הספר, שמעניק לתלמידים כלים לחיים בעולם של תחרות גלובלית ומחזק את התשתית החברתית והכלכלית. זאת לצד החדשנות החינוכית שמובילה הרשת, המאפשרת למידה במרחבי החיים גם מחוץ לגבולות הכיתה, המותאמת למצבים שונים כפי שאכן הדבר בא לידי ביטוי בתקופת הקורונה.

להמשיך את הקסם הזה

חיממו את הלב סיפוריהם של תלמידי מרכז היזמות בבית הספר, שדיברו על השינוי שחולל בחייהם מרכז היזמות של עמל. באנגלית רהוטה הם הציגו את המיזם שלהם, אפליקציה המחברת בין הנוער לגיל השלישי, וציינו שאת יכולת הפרזנטציה והשליטה באנגלית מדוברת קיבלו במרכז היזמות. הם דיברו על ה"קסם" שמתרחש במרכז היזמות, שאותו אי אפשר להעביר בזום. שרת החינוך התייחסה ואמרה שהיא אכן רואה חשיבות רבה בלימוד אנגלית מדוברת כבר מגיל צעיר, והדגישה כמה חשוב להגיע לבית הספר ולהמשיך את ה"קסם" הזה.

מענה רגשי ונפשי

מנכ"לית רשת הרב תחומי עמל עו"ד רוית דום עיני סיפרה על הצורך של התלמידים בלימודים סדירים וציינה את המענה הרגשי והנפשי שהרשת נותנת לבני הנוער ולמורים.

מנהלת בית הספר אילנה שטרהל הציגה בעיות אמת מורכבות בתקופה לא פשוטה זו, והודתה לשרה על ההתאמות בבגרויות.

פיתוח הערכה חלופית

כמו כן דיברו על הצורך בשינוי אמיתי של כל הבגרויות ופיתוח הערכה חלופית מותאמת לעידן שלנו. שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון אמרה שהיא מובילה עבודה על שינוי עומק בבגרויות כך שיתאימו למה שנדרש היום בעולם האמיתי, עבודה שהמשרד עושה בשיתוף עם מנהלים, מורים אנשי חינוך ואקדמיה, כשהרעיון הוא לעבוד עם כל השותפים.

שרת החינוך התרשמה מאוד

עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל קבוצת הרב תחומי עמל: "שמחתי מאוד להיות היום עם שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, בביקור בבית הספר שלנו בחדרה, רב תחומי עמל למדעים ואמנויות, אשר בימים אלה התבשר על זכייתו בפרס החינוך הארצי. שרת החינוך התרשמה מאוד מהעשייה החינוכית המקצועית והערכית שמוביל בית הספר, היה ביקור מוצלח מאוד באווירה טובה ומעניינת, ואני בטוחה שיוביל לדברים טובים בעתיד."

יצוין כי בית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה, התבשר בימים אלה על זכייתו בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך, לאחר זכייתו קודם לכם בפרס החינוך המחוזי.