ליחידות 1 - 3 באורט  
השתלמות מדעי המידע  
 
מידענות ארגונית (יח"ל 5) >הפורטל הארגוני

האם תהליך יעיל ?
כתב: עמי סלנט, מפט עמל. ערך: דר אשר עידן
* באתר של EXCITE, מצאו כי אותם משתמשים אשר בנו פרופילים ממוחשבים חזרו בממוצע פי 5 לאתר בהשוואה למשתמשים רגילים.

* מכאן, שמבחינת יצרני המידע, יש כדאיות רבה להשקיע בשירותי התאמת המידע ואכן אנו רואים יותר ויותר שירותי מידע חדשים באינטרנט המבוססים על שירותי PERSONALIZATION:

* סוכנות הידיעות רויטרס הכריזה לא מזמן על שירותי התאמה משוכללים יותר לעדכונים הכלכליים שלהם (שירות FACTIVA).

* פורטל NOTHERN LIGHT הוסיף שירותי עידכון מידע מצויינים בשם NORTHERN LIGHT ALERT.

* מתחילים להתפתח כלי תוכנה מתוחכמים יותר לביצוע הליכי ה-PERSONALIZATION, ושיטות הפעלה שרתי PERSONALIAZTION.

לתת הפריט הקודם   לתת הפריט הבא
מעבר מהיר לתתי הפריטים:
 האם תהליך יעיל ?
 שלבי טיפול ביצירת שרות התאמה אישית בארגון
 מי מוביל באינטרנט ?
 התאמת מידע גם באתרים המסחריים
 כיצד מתבצע תהליך ההתאמה האישית ?
 השיטות להתאמה אישית PERSONALIZATION TOOLS

פעילויות בנושא
הפורטל הארגוני - תי
הפורטל הארגוני - כלי

 הוסיפו תגובה      שילחו פריט      הורדת הפרק


תגובות 0 לכתבה זו התפרסמו
תגובות