שמחנו לארח בעמל את מנכ"ל ה- ETF של האיחוד האירופי

19/02/2019

השבוע הגיעה לביקור רשמי בישראל משלחת מיוחדת ויקרה ללבי של ETF מטעם האיחוד האירופי (European Training Foundation)  ובראשה המנכ"ל סזאר אונסטיני.
במהלך הביקור בארץ ביקר המנכ"ל במוסדות חינוך נבחרים בישראל וביניהם בתי ספר של רשת עמל. היום התקיים ביקור מרגש במרכז היזמות של עמל בחדרה, שם הציגו בפניו תלמידים מבתי ספר שלנו מיזמים חדשניים שפיתחו. כמו כן ערך מנכ"ל ה- ETF ביקור בבית הספר עמל אנרג'י-טק חברת החשמל באתר חברת החשמל בחפציבה בהשתתפות מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך.

מזה מספר שנים רשת עמל מקיימת קשר הדוק מאוד עם ה- ETF, שלוחת האיחוד האירופי המסייעת למדינות עמיתות של האיחוד לרתום את הפוטנציאל של ההון האנושי באמצעות הרפורמה בחינוך, ההכשרה ומערכות שוק העבודה.

נציגי ה- ETF וראשיו ביקרו לא אחת בבתי ספר של הרשת כדי לראות את העשייה מקרוב. בנוסף אנו נוטלים חלק בוועידות ה- ETF בחו"ל, ולפני שנים אחדות אף העניק ה-ETF לרשת עמל אות הוקרה בינלאומי על פרויקט היזמות של הרשת בשיתוף עם הקהילה והתעשייה.
השותפות שלנו עם ה-ETF וראשיו מהווה הישג גדול עבור המדינה בכלל ורשת עמל בפרט, אשר טמונה בו חשיבות רבה לקידום החיבור בין החינוך לעולם התעשייה, לפיתוח קשרי גומלין עם מערכות חינוך אחרות בעולם ולמיצוב תדמיתה של מדינת ישראל כגורם מוביל ומרכזי בתחום החדשנות החינוכית והיזמות.