חוקרים בריטיים מאוניברסיטת קיימברידג', מצאו דרך להפיק דלק נוזלי, באופן מקיים וללא פליטה של גזי חממה, בהשראת תהליך הפוטוסינתזה. האם דלק מסוג זה יוכל להחליף את הדלקים המזהמים שאנו משתמשים בהם כיום? קבוצת החוקרים פיתחה "עלה מלאכותי", המשתמש רק באור השמש, פחמן דו-חמצני ומים, ובסופו של תהליך יכול לשמש לייצור דלק נוזלי בר-קיימא.
המשך…