
ועידת האקלים העולמית ה-26 של האו"ם תצא לדרכה ביום ראשון הקרוב, ואתמול (ראשון) אירח נשיא המדינה במשכנו בירושלים את המשלחת שתייצג את ישראל בגלזגו. במהלך האירוע הוצגה בבית הנשיא תערוכה חדשנית, עם פתרונות טכנולוגיים ישראליים ומהפכניים שיכולים לסייע במניעת משבר האקלים ובהאטה של ההתחממות הגלובלית. מביצה טבעונית, ועד למכשיר שמייצר מים מלחות האוויר – כל ההמצאות האקולוגיות שיכולות לעשות שינוי אמיתי. לכתבה המלאה בישראל היום, לחצו כאן.