היום כבר כל אחד ואחת מרגישים את "משבר האקלים". בישראל עולה הטמפרטורה הממוצעת בקצב של פי שניים משאר העולם. שריפות הופכות לדבר שכיח ומכחידות שטחים עצומים, תוך סיכון חייהם של אלפי בני אדם בארץ ואובדן בתים ורכוש. יש מה לעשות! עלינו לפעול ומהר, להתגייס כולנו – אנשים, עסקים, רשויות ומדינה – כדי למנוע את המשך המגמה של ההתחממות הגלובאלית אשר את השפעותיה כולנו מרגישים ברמה האישית. ב-29.10 נצעד כולנו יחד במצעד האקלים השנתי של התנועה הסביבתית בישראל. הצטרפו לאלפי האנשים – גברים, נשים וטף – לאירוע הגדול למען האנושות ולמען עצמנו. כל הפרטים בעמוד האירוע