בשבוע שעבר התקיים טקס מרגש בו הוענקו פרסי החינוך של מחוז צפון, ואנחנו רוצים לברך, להוקיר ולפרגן מכל הלב לשני המנהלים המדהימים שלנו שזכו להוקרה המגיעה להם:
- סוכיינה סוואעד – מנהלת מח"ט עמל זרזיר, שזכתה בפרס "מנהלת פורצת דרך"
- פואד גדיר – מנהל הרב-תחומי עמל זרזיר, על זכיית בית הספר כ"בית ספר מצטיין"
כל אחד מהם מוביל ומנהיג בזכות עצמו, אך שניהם יחד, מאותו היישוב זרזיר, מבטאים את הכוח של עבודה משותפת, שותפות אמת ואיכות חינוכית בלתי מתפשרת
תודה והערכה עמוקה גם להנהלת הרשת שמלווה ותומכת בעשייה המבורכת הזו בשטח: לעו״ד תמר פלד אמיר, המשנה למנכ"ל לחינוך, מו"פ וטכנולוגיה, ולמר יואב קוסן, מנהל המרחב, על השותפות והובלת בתי הספר להישגים המרשימים האלו. יישר כוח ומלוא ההערכה לכולכם, לצוותים החינוכיים וכמובן לתלמידים והתלמידות היקרים שלנו!
ממשיכים להוביל למצוינות! 💕